Humöret på topp ett leende på läpparna och allt är perfekt .......

Hej! det var ett tagsen nu min blogg är så himmla tråkigt jag bloggar inte bra ? Jag har aldrig varit så särkilt bra på att just blogga har ju haft en blogg tidigare men den har jag tagit bort nu .. så jag vet liksom inte om jag ska fortsätta blogga ? jag har massa andra saker att tänka på förutom att blogga , jag har världens nackvärk så just nu har jag på ryggen fast en tens apparat som jag ska ha i skolan för att kunna sitta ordentligt den är ibland väldigt obekväm men oftast ganska skön , eller jag kan iaf sitta i skolan utan att ha så särkilt ont. Sen är det skolan läxor plugg allt det dära vi har bara gått i skolan i en vecka och har över 3-4 läxor ? det är ganska sjukt . Så ärligt vet jag inte om jag har orken och lusten till att sätta mig här och skriva med domhär tangenterna om mitt liv .. Jag vet inte riktigt än men förmodligen så lägger jag ner allt det här med bloggen för mitt humör är inte riktigt på topp just nu , jag vet inte varför men jag får ångest över att jag är 14 år och har ont i ryggen och nacken och hela höger axel är inte det lite sjukt jag börjar känna mig som en gammal gumma . Nog med detta prat , jag avgör detta valet att sluta blogga och inte ni eller hur ? jag har endå ingen känd blogg så det är ingen ide' antingen så hörs vi imorn eller så är bloggen borta imorn , men jag ska försöka göra så att ni alla hinner läsa texten. Många kramar från ahang ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0