Äntligen är sommarlovet här !

Ja som sagt jag uppdaterar bara när jag orkar som ni ser , ingen ide´att jag skriver åh vad dålig ajg är på att uppdatera ska försöka göra 2 inlägg det går inte jag kan inte det ..
Men jag uppdaterar när jag har lust och ork men jag tror inte det blir varje dag ,men vem vet ?
Tänkte bara säga att jag har sommarlov så gott  , var med Alva en stund förut vi snackade och solade lite .
På lördag har jag & Alva tänkt att ta årets första dopp , får vell se hur det går haha ...
Laddar upp lite bilder från balen i måndags och lite från idag !





Innan vi solade !

Härlig bild!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Alva

haha snygg man e då ;o

:)<3

2011-06-16 @ 19:09:31
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0