Hiss/diss


* Jag hissar verkligen det underbara vädret som kommit med en chock , jag älskar det !
* Hissar att jag om bara 23 dagar fyller 14 år !
* Hissar verkligen den här clean deppern , tvättar ansiktet med den nästan varje dag den
hjälper faktist efter ett tag , man får mycket mindre finnar i ansiktet .


* Dissar Kissies nya design den är inte alls fin ? huvudet är jätte konstigt klippt , usch nej jag dissar den !
* Dissar Laura keys mascara , för att den ger inte så bra volym och den torkar väldigt fort plus att den
tog slut jättesnabbt , kan ju inte säga att den ska vara jätet bra eftersom jag fick med den i en tjej tidning som
heter Solo , den dög i några dagar men annars FET DISS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0